LIDER WŚRÓD MATERIAŁÓW POS (point of sales material, wł. POSM)
ZWRÓCIĆ UWAGĘ KLIENTA – TO NAJWAŻNIEJSZY CEL I PRZEZNACZENIE KONSTRUKCJI PRZEZNACZONYCH DO SILNEGO WYRÓŻNIENIA PAŃSTWA PRODUKTÓW
Taki efekt (dostrzeżenia naszego produktu) możemy osiągnąć przy pomocy odpowiedniego ekspozytora, który nie pozwoli klientowi przejść obojętnie. Zasada jest prosta — im nasza ekspozycja bardziej wyrazista, bardziej zwracająca uwagę, oryginalna, wyróżniająca się na tle innych, tym szansa na nowego klienta niepomiernie wzrasta. Dlatego w naszych działaniach projektowych i produkcyjnych staramy się w możliwie indywidualny sposób podchodzić do każdego zadania; zapoznać się z kształtem, walorami, przeznaczeniem produktu, którego ekspozycję nam powierzono.
Dysponujemy bogatą listą różnorodnych konstrukcji: ekspozytorami półkowymi (liczne modele), wyspami produktowymi, ekspozytorami modułowymi. Na Państwa życzenie możemy przygotować także w pełni indywidualny model.
Ekspozytor z wkładami półkowymi. Tył montowany na śruby. Tektura EB biała Format: szer. 50 cm x wys. 176 cm x gł. 39 cm
Ekspozytor koszowy mały na podstawie sześcioboku. Bok 31,5 cm, wysokość 77 cm.
Elementy na dystansach 1 komplet 10 sztuk Maks. format 150x150 mm CMYK, jednostronny.
Ekspozytor Blue 3 — 4 półki. Szerokość 100 cm. Wysokość z toperem 185 cm. Format: szer. 100 cm x wys. 150 cm (bez toppera) x gł. 41 cm
Ekspozytor — duże obciążenia Format: szer. 124 cm x wys. 135 cm (bez toppera) x gł. 57 cm